Friday, April 16, 2010

نماز جمعه تهران ، 27 فروردین

وي خاطرنشان كرد: اين نوع جاذبههايي كه برخي بانوان و دختران در خود در بيرون از زندگي خصوصي ايجاد ميكنند، جواناني كه دلشان تكان ميخورد و به طغيان بوالهوسي كشيده ميشوند و بعد هم دامنهاي آنها آلوده ميشود و زنا در جامعه زياد ميشود ، طبق روايات ما يكي از عواملي است كه علت بعضي از بلاياي ناگهاني به حساب آمده است. وقتي زنا توسعه پيدا كند زلزله فراوان ميشود.
خطيب نماز جمعه اين هفته تهران با اشاره به سخنان اخير احمدينژاد مبني بر احتمال وقوع زلزله در تهران اظهار كرد: چه كنيم كه زير آوارها نمانيم؟ چه كنيم كه گرانيها ما را از پا در نياورد؟ چه كنيم كه بياعتماديها زندگي ما را متلاشي نكند؟ چه كنيم كه اضطرابها،افسردگيها و بيماريهاي روحيمان را كم كنيم؟ هيچ راهي جز اينكه در پناه دين زندگي كنيم و با فرمولهاي اخلاقي اسلام خود را تطبيق دهيم نداريم
.وي گفت: يكي از اولياي الهي كه از دست مبارك حضرت امير در عالم مكاشفه جامي گرفتند و بينش خاصي نسبت به قرآن پيدا كردهاند به من فرمودند به مردم بگوييد كه توبه عمومي كنند؛ چراكه بلاها تهديد ميكند. پس پرده را جدي بگيريد. آن زلزله سياسي كه پيش آمد عكسالعمل برخي عملها بود و حالا اگر زلزله طبيعي هم در شهري مثل تهران پيش بيايد هيچكس حريف اين بلاها نيست بلكه فقط قدرت خداست، فقط قدرت خداست، فقط قدرت خداست. پس خدا را ناراضي نكنيم، به هم ظلم و بيرحمي نكنيم، ظواهرمان را خداناپسند نكنيم و همه استغفار كنيم و بنا را بر اين بگذاريم كه بانوان حجاب و ظواهر خود و كسبه انصاف خود را رعايت كند.

No comments:

Post a Comment